Saturday, May 28, 2011

Updates!! [pendek dan ringkas]

Sorry dah lama tak update blog. blog pun dah berhabuk. dah nak habis sem 2 ni, agak busy and tension. kerja buat sorang2, segala-galanya buat sorang. bila dah siap, kena reject lagi buat baru. now tengah cari balik segala scene ( kartun ) yang dah lukis. entah mana letaknya pun tak tau. huhu!!






Yes! adakala sampai satu hari aku tak tido sebab final project. Sampai nangis2 mengamuk. tapi aku teruskan jugak. walaupun besok Pra Presentation, aku habiskan hari ni jugak. bila dah tunjuk dengan keadaan yang belum tido depan lec, dia tersenyum, then kena buat baru, hahahah!! makin tension!!!!!. tapi aku sahut jugak cabaran. takde benda senang pun. percaya tak? tengah2 aku buat final project yang baru tu.. boleh pulak aku tertido...






hahahah!! ini macam la rupa aku kalau tengah tido semalam agaknya.  Ok la korang, jap lagi aku nak keluar ke The curve or Midvalley. tengok keadaan macam mana. ingat  nak pergi "HARI BELIA" kat putrajaya tu, tapi ramai sangat and jalan pun tutup.  nanti kalau dah reda sikit keadaan, aku update banyak2 okay!! bye!!!