Tuesday, May 31, 2011

Bila Dah Lapar!! [ season 1 ]

fuh..!! memang teringin nak makan macam-macam. nak itu, nak ini. seminggu ni jer aku makan roti gardenia + soya bean berkotak2 nak hilang kan rasa lapar *padahal aku dah takde duit nak pegi makan. beli handphone punye pasal. haha terpaksa ikat perut sikit. takpe, cabaran tu. ok, sambung carita pasal makan.

Dalam bab makan ni memang aku suka lah kan? tapi aku paling tak suka sebab, lepas makan mesti menyesal. bak kata kawan bapak aku masa aku kecik-kecik dulu *ni yang aku menyampah ni, asal makan jer kenyang! asal makan jer kenyang. hahha!! harr..!! kalau tak makan kang, kurus keding pulak.

ok, jom kita tengok menu best untuk hari ni. ;p


kalau aku tengok nasi lemak ni, aku mesti teringat nasi lemak kat CC SummerSurf kat metro kepong. Gila! sambal dia sedap gila! haha, tambah ayam lagi macam KFC.



Waffer A&W. teringat pulak masa dating sambil melihat BB WALK depan maybank.

alamak, tak dapat nak update panjang2 sebab laki aku dah call nak pegi CC. aku lapar gila, boleh melantak nasi lemak summersurf!! haha! nanti aku sambung lagi k? bye alls!!

                                                    Bersambung...