Saturday, May 7, 2011

Happy Mothers Day

Ohh! dah masuk bulan 5 eh? baru aku perasan selama ni blog aku berhabuk. haha!! minggu ni aku tak dapat nak balik rumah (petaling jaya) sebab kena selesaikan semua Final project Kolej. Tapi!! aku still sempat wish kat mama Mothers day. :) bukan kat mama jer, kat ibu ( Alif Iskandar ) iaitu Salbiah Hassan. And tak lupe jugak untuk Mama Muhammad syah Irwan ( muhaiya ) , and aunty2 aku yang lain.


Kenapa aku pilih bunga orkid? sebab mama aku suka bunga orkid, and mama shah pun suka bunga orkid. sebab aku nampak mak dia tanam kat depan rumah beliau!! hehe!! 


My Mom! Nor Kamsiah Ishak

Ohh! ape lagi ek nak cakap? ha! Sayangilah ibu anda selagi mereka masih ada. Ucapkan terima kasih atau selamat hari ibu itu sudah memadai bagi mereka dan membuatkan mereka tersenyum :) tanpa mereka, siapalah kita. ( aku dah nak nangis dah ni...) Ibu tiri, Ibu Mertua, semua insan yang bergelar ibu adalah sangat berharga. Ingat!! syurga dibawah telapak kaki ibu. :)

Lastly, aku nak cakap. "MELL SAYANG MAMA SANGAT-SANGAT!! I WILL ALWAYS LOVE YOU FOREVER MOM!!"

Lagi satu, tak lupa jugak for kakak aku yang tengah pregnant tuh. Happy mothers day to you!! lagi berapa bulan dah nak jadi ibu :p (ayat aku habis skema nih ) Even tak ada orang baca, tapi aku happy update blog aku sempena hari ibu :) bye!!!