Thursday, April 28, 2011

Hadiah Hari Jadi

Mesti korang tertunggu2 kan apa yang aku dapat sebelum birthday and hari 27 APRIL 2011 tu? haa! Aku nak share dengan korang. Sekian lama aku tunggu, tunggu dan tunggu. Akhirnya sampai jua ke tangan. hehe!! Masa birthday tu, tak sambut pun, just terima hadiah Wish oleh rakan2 and facebookgers yang lain. Mama cakap suruh bawak member sorang ( Syazwan ) member kolej aku yang boleh dapatkan harga hadiah aku tu dengan harga yang paling murah. So, aku pun calling2 lar. Awal pagi lagi ( takde lar pagi sangat..tengahari jugak lar aku  bangun..hehe!! ) aku kejut kakak aku yang tengah tidur. ( kiteorang bangun lambat sebab malam tu kakak aku keje ok!! ) then siap2 sume, aku, adik aku ( Izey ) and kakak aku ( Nadira ) jalan2 kat Pertama Kompleks. Punya lah Jem nak MAM!! sebab tengahari kan? lagi2 hari sabtu. memang ramai lar. Ehh!! jap, panjang pulak cite aku nih. hehe!!

My Love Muhammad Syah Irwan bagi aku ni


Hadiah ni nampak simple, tapi sebenarnya, dalam tu ada macam2. Tapi aku tak bukak lagi. Sayang woo!! nanti bila2 aku rasa nak bukak, aku bukak lar. hehe!!! And kad tu di tuliskan oleh ( orang kedai ) hehe..


Sweet kan? hahahha!!! ( Uwweekkkk!!!!)

Apa yang orang bagi, aku hargai. Tak kesah la Apa barang sekali pun. Aku terima jer. haa!! cite aku belum habis lagi. Ni baru Dia yang bagi, belum lagi pemberian kakak aku.

Aku nak share dengan korang jugak. And benda ni lar aku ajak member aku syazwan tadi. Dia ada satu kedai ni, jual barang2 and boleh dapat murah. Banyak kedai kitaorang pegi sebelum nak beli. Mesti la kena tanya harga dulu kan? takkan nak Selumber badak beli jer. kang tak pasal2 kena tipu. hahah!!

Ni yang kakak Aku bagi sebagai Hadiah, Walaupun aku memang tunggu lama. hehe!!


Ok tak? 

Haa!! aku nak camera DSLR ni bukan sebab suka2 or nak market2 or bajet2. No! No! No! Aku perlukan benda ni untuk masa depan aku jugak. Memang kitaorang tak mampu beli dalam sekelip mata. Tapi dengan usaha, sesape pun boleh berjaya kan? Punca aku dapat ni pun sebab Birthday aku, tu satu la, yang paling penting sebab aku dapat camera ni. result Final Sem 1 aku yang memuaskan. Tapi takde lar Cemerlang. huhu!! setakat B+ je pun. 


Kalau dari kedai, macam ni la ngupenye!!
( Tapi ni  bukan aku punya )

Jom kita testing2 power nak?


Nampak segala jerawat yang ada. hehe!!

Kalau nak cerita pasal harga. hmm, jangan cakap lar. Ada yang mampu, ada yang tak. Sedangkan aku sendiri pun tak mampu nak beli. Melainkan dengan Usaha sendiri. Kalau untuk student, Orang kedai suggest beli Nikon. Sebab Barang murah. Kualiti pun bagus, sebab tu kalau kita tengok budak2 sekolah kat luar sana dah boleh bawak NIKON sebesar2 alam and Gantung kat tepi badan. 

Dorang jugak bukan ada yang sengaja mengedik2 bawak nak tunjuk, maybe dorang amek partime ker. haha! aku pun tak tau. Itu saje untuk hari ni bye all!!! thankyou for reading!!