Friday, April 1, 2011

Oh! facebook! what's wrong with you? ( short Entry )

Dah kenape dengan facebook? selalu bangun pagi2 macamni ( pagi lagi ker?? ) aku selalu mengadap laptop hari-hari. First aku akan connect broadband, then klik google chrome, tekan butang "F" die terus keluar web Facebook. Tapi harini, aku buat macam biase. But!!! die kate..


Alamak! macam mane nih? huhu! maybe die tengah setting segala benda dalam facebook ni kot.
Kalau macamtu, tak dapat lar aku nak tengok video budak kembar kecik tu berborak 
( Da da da da da da da...) lagi..
haha! korang faham ker cite aku nih? nanti kalau facebook dah ok, korang try la tengok kat wall, then share kalau suke. Kenape eh Blog aku tak ramai yang follow?
maybe Blog aku ni tak secantik mana, tak menarik macam Blog orang lain.

But i dont care. aku pun selalu busy, aku bukan selalu duduk rumah. hehe!!
sometimes broadband aku tersangat2 lah lembab. tapi aku akan cube untuk update cerita baru 
( walaupun tak menarik perhatian orang ramai ) tiap2 bulan.
so, ape nak buat harini kalau facebook tak boleh bukak?
Mari kite memekak dengar lagu kuat2 dalam bilik!!!
hehe.!! bye!!!