Saturday, March 19, 2011

First Time Pakai Contact Lenses.

First time aku pakai Lens ni memang memedihkan mata aku!! haha! sebenarnya dah lama aku nak beli, tapi my ****** cakap tak payah pakai. sebab dia kata dah cantik dah kalau tak pakai..
.(masuk bakul angkat sendiri)
yeker? 

whatever! ni contoh gambar aku curi kat google.


macam2 jenis lens. korang boleh pilih mana2 korang suka.



ni yang Biasa orang pakai. tapi yang kaler2 macam ni aku tak minat.hehe!!


Kalau macam ni, pakai Costume boleh lar. :p


Kalau macam ni, korang nak pakai pegi mana? tapi setengah orang suka kaler2 macam ni..

ok, sekarang kita tengok cara2 nak pakai lenses nih.



mula2 pakai memang sangat2 pedih sebab tak biasa, tapi lama2 dah biasa.
cuma aku syorkan, kalau korang nak beli. cari yang sesuai sikit.
 selamat mencuba..bye!!!