Friday, April 1, 2011

Mari Belajar buat Mashed Potato with Black papper sauce

Ha! tadi mase kakak aku amek aku kat Selayang ( rumah sewa ), dorang pi singgah Giant Kelana Jaya pegi beli barang. Aku jalan punye jalan punye jalan, terpandang kotak ni


Ni lar kotak yang aku terpandang tuh. hehe!!
"Mr.Mash"

so, aku pon beli lar. Aku pun cuba kat rumah.


Sebelum bancuh, kite kene lar baca Instructions kat belakang die dulu.

Firstly,


Sediakan mangkuk, air, dan bahan2 tersebut.
Kemudian masukkan ke dalam mangkuk 
( macam tak tau pulak masuk dlm mangkuk )


Masukkan air secukupnya, kalau boleh tambahkan Susu segar.


Kacau hingga sebati seperti dalam gambar.

Untuk Sos black paper,


Aku guna Sos lada hitam jer! hehe!!
Kalau nak kurangkan pedas, jangan lupa letak sedikit madu.

Kemudian Campurkan Sos Lada hitam tersebut ke dalam Mashed potato tadi.
dan akhirnya anda akan mendapat result seperti ini
*
*
*
*
*
*
*
*
*



hehe!

adik aku yang lapar sanggup tunggu sambil mengonlinekan diri dengan Facebook beliau.



Finally, die dapat jugak Makan Mashed potato kakak die yang Tak bape nak sedap ni.


Muka cukup bangga. hahah!! ( jangan mara derr )

ok, selamat mencuba alls! bye!!!