Saturday, April 2, 2011

Tengok Live Band @ club 7 Sri Hartamas with Rockers!! yeahh!!!

Statement saya pada hari ini adalah ( apehal aku nak cite macam ni plak? tak cool la! bahhaha poyo gile! )
Ok, macam ni, tiap2 minggu aku akan ikot kakak aku pegi kerja. Then, tiap2 minggu aku akan duduk tepi stage sambil melihat orang sedang bekerja ( live band saje okay!! )
Selalunye Drummer live band tu orang yang same. tapi semalam, kene Replace. Nak tau tak sape yang ganti?
jeng..jeng..jeng.. 

Adakah Awie? 


( eh, awie drummer ker? )

Adakah Abang Mie Az?


Eh!! ni bukan die!
Aaaa baru betul..


 (drummer Rock of Ages ketika dulu )

 or

 Travis Barker?

Fuyohh! terkejut aku kalau die datang replace 1 hari. hahah!!!

So, ini bukan la orang2 nye, korang nak tau sape eh?
Aaaaa....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tu dia Rockers kite!! 


Nasfa Pae From
 Projek Pistol!!


Sumpah laju gila die main drum,
lagu yang slow pun boleh laju. semput kakak aku nak nyanyi.. heheh!!


Ni pon Rockers gak. tapi rockstar. hahhaa!!
ni bukan aku. ni kakak aku :p

So, ini jer yang aku nak share dengan korang pada hari ini. Harap korang Enjoy bace Blog aku yang tak seberapa ni.. bye!!!