Friday, April 22, 2011

Luahan hati seorang insan yang bernama Nasya.

haha! tak boleh blah jer tajuk di atas tu ye? sempena 22 april 2011 ni sekarang pukul 9.12pm, aku nak ucapkan terima kasih kepada sesiapa yang sudi baca blog aku yang tak seberapa ni. Even folowers ade 9 jer, aku tau ade yang sanggup baca dalam senyap. terima kasih banyak2. hari ni aku nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR to abang kesayangan aku iaitu ALIFF AIDIL ISKANDAR pada 23 APRIL 2011. iaitu besok hari. Korang mesti terkejut kan tetiber aku ada abang? yup!!! Aku tak pernah anggap dia Kazen aku. Sebab Aku rasa dia lah abang yang paling terbaik pernah aku ada, walaupun dia kazen aku.


Ada orang cakap muka kitaorang sama. yeker?

Kalau sama, Alhamdulilah lar, sebab aku  memang rapat dengan dia sejak kecik lagi. sejak arwah atuk ada. oh. sedih bila teringat kisah lama. Kalau lah arwah atuk ada :'(  And tak habis lagi cerita aku nih. Pada 27 APRIL 2011 iaitu pada hari rabu, tarikh lahir aku pulak. manalah kitaorang ni tak menyengal kalau jumpa. Kalau ada Family gathering, aku akan cari dia and salam tangan dia dulu, then wan(nenek). ibu, ayahcu, and lain2 seumpamanya. Aku ni tak payah disuruh pun. aku yang kejar tangan orang nak salam. hehe!!! And pada hari ini jugak, adalah hari yang terakhir aku update blog aku. sebab aku rasa macam takde yang menarik pun. hehe!! tak lah!! (orang tersayang nak pinjam lappy, nak buat report untuk keje dia).

Aku nak mintak maaf  jugak kat sape2 yang terasa dengan aku. Sememangnye aku ni memang kasar and suka buat hal sendiri. kalau tengah marah, macam2 boleh terlepas dari mulut kan? Entah besok lusa aku dah takde ker. Kita tak tau kan? Sometimes aku ni memang berkasar. And sometimes jugak aku tak boleh terima gurauan yang kasar. Ikot mood jugak lar. Jangan melebih2 sudah lah. Seburuk2 perangai orang2 yang aku kenal, aku tak pernah sikit pun sebarkan kat sape2 even nama dia or apa2 pasal dia. Tapi Why la dia sanggup cerita segala benda buruk aku kat orang lain? 

Aku mintak sangat, tolong jangan mengada2 kan cerita yang tak ada. AKu update bukan nak mengungkit. Tapi aku nak luahkan jer ape yang aku rasa. Aku baca segala benda even aku ni dipanggil STALKER.
Takpe, aku tak kesah. Tapi dalam tak kesah aku tu, aku rasa sebak sangat. And sekali lagi aku nak mintak maaf to sesiapa yang baca blog aku and terasa apa yang aku taip nih. Apa yang tertulis. tu lah yang sejujur2 nya. ( skema tak habis lagi ). Blog Tak boleh menipu. Sekian.