Tuesday, April 19, 2011

Kuih Karipap Giant

Kenapa aku panggil kuih karipap giant? sebab belum pernah lagi aku jumpa kuih sebesar tapak tangan aku. haha!! selalunya kecik jer. Kali ni, makan tengahari, aku rasa macam makan nasi sepinggan penuh walaupun seketul karipap jer. Sebelum ni member aku yang beli dulu. terkejut gak bila dia ckp "Nasya! Nak rasa tak?" aku pon terkejut bila ternampak kuih karipap yang dia pegang tuh. hehe!! Boleh tahan gak, sebab tak silap aku, inti dia bukan kentang kari karipap biasa, tapi 2 biji telur rebus and lada hitam macam2.


Besar kan? hehe!!

Kalau nak sedap lagi, aku just cicah dengan sos pencicah. Sangat2 best!!!


Inti Dalam Karipap yang dah letak "Sos Pencicah"


Inti Telur Kosong

Selain daripada Selayang, aku tak tau kat mana lagi jual Karipap Giant ni. Kalau ada pun inti Ayam and Sardin yang baru aku jumpa kat Tecso Mutiara Damansara. Tapi aku tak beli hehe!! sebab aku lagi suka yang ni. Kedai yang jual karipap giant ni hari2 dia jual, tapi kalau lambat, kompom habis. Awal pagi lagi dah habis. Aku pun kirim kat Membe jer. hehe!! Kalau korang rajin, boleh buat SDN.BHD. Bukan la hari2 aku makan kuih ni. Baru makan separuh pun tak habis. So, happy reading guys. bye!!!