Saturday, January 21, 2012

Ujian semalam.


Bukan ujian peperiksaan yang aku maksudkan,
tapi Ujian dari Allah beri untuk 20.1.2012.
Aku rasa, semalam adalah hari yang paling aku tak boleh nak lupakan.
And ia telah berlaku dengan sekelip mata je.

First, 
Aku dapat info yang tak sepatutnya.
Btw, its ok..Aku senyum and sentiasa memberi kemaafan. *Saje bagi ayat skema sikit hehe!!
Tapi tu tak nak cerita la. 


P/s:  * Jangan babitkan aku dalam hubungan korang. Sebab aku tak tahu
           menahu tentang korang. And jangan nk lebih2 sangat mengata tu.
        * Cukup2 la burukkan aku, sebab aku tak pernah ada selera nak
             jadi stalker untuk stalk status2 kau. And aku tak berminat dengan
             berita2 yang disampaikan.
         * Aku takde orang upahan untuk baca segala status kau.
         * Seburuk mana pun aku, aku buat cara aku, minat aku
            and buat hal aku sendiri.
         * And..and..and..aku tak pernah buat apa2 hal pun
             dengan kau.
        * Tapi, aku sentiasa maafkan sesape saje yang berkenaan.
           Termasuk kau si Gadis  :D 
     

Ok, dah tutup cerita dengan kau sampai sini.


Second,
Aku bergaduh dengan someone. *Ehem! itu biase letew (^-^)-c<T-T!)
tapi lepas tu dah ok da.

Ok, habis cerita


Macamni,
Masa perjalanan ke Kepong, Aku punya lah layan perasaan marah sebab bergaduh punya pasal kan?
tak fikir pasal blackberry And Bla bla bla..
Bila dah sampai Kepong, aku pun mula la cari Blackberry kesayangan.
Cari punya cari punya cari, last2 takde. call, then call then call, sampai 15 misscall. tak jumpa jugak.
Aku dah decide nak pergi balik tempat yang aku turun kereta masa bla..bla..blaa tu kan?


Aku pun pegi la naik moto, kena rush. nanti kang orang amek pulak.
Cari - cari tak jumpa gak. tapi call still dapat lagu SELENA GOMEZ. hehe!!
Last call kt depan kedai area rumah aku. Kawasan parking. Aku call lagi,
Then dari 30 meter macamtu la, aku nampak bercahaya and LED Kaler merah menyala.


Dengan hati yang gembira, aku kutip balik blackberry yang tercicir kat Parking. cehh!!!
nasib baik malam, orang tak nampak. Dari kepong patah balik ke Petaling jaya.
Rezeki aku nak dapatkan balik Blackberry aku.


Lepas tu otw balik kepong,
1km nak sampai tol, betul2 lepas and depan tol.
handle motor bergoyang. berhenti tepi, tayar depan bocor beb!!


pastu kitaorang bawak gak la moto tu,
Tiba2 pinggang aku rasa macam menari2 atas moto.
cehh!!! Tayar blakang plak bocor.
Depan belakang!!! T-T!!


Tapi alhamdulilah, semuanya selamat. amin..

-Nasya-