Sunday, January 15, 2012

Kehidupan Baru, bermula disini.

kenapa dengan tajuk aku harini?
Macam sedih jer bunyi.
Memang sedih pun, tapi tak boleh nak cerita la,
biar aku je yang tau.

Besok dah start class, fuhh..
harap-harap semuanya berjalan dengan lancar.
Kalau boleh aku tak nak bergadoh dengan sape-sape.
And aku tak nak ade orang yang cube mengutuk, mengata belakang2.

guyz, kite dah besar beb!
Semua manusia ada kekurangan masing-masing.
Tahun baru, mulakan kehidupan yang baru.
Buku lama, kasi tutup lahh.



Ni? nonoononononnn!!! tak baik cakap belakang2..



Tahun ni, 
kalau boleh aku tak nak perkataan "TENSION" eh, betul ke tak eja ni?
Sebab, aku tak boleh nak buat kerja2 lain kalau aku tengah stress!!!
Please, people make me happy. and we'll happy together.
Aku pun menyampah tengok  muka sendiri kalau muka aku ketat.




2012 insyallah. *cute jer arnab ni..




Yess! be the best you can be..








yey! kawan2, jom kita Graduate sama2..
hehe!!!


Kalau boleh, bulan ni je aku tak nak masam2 muka sebab terasa dengan perbuatan orang2 yang tak sepatutnya. Aku cuba sedaya upaya jadi yang terbaik untuk kawan2 and family.

-Nasya-