Tuesday, April 5, 2011

Teringin Nak rambut Panjang Macam Dulu! [ Ending ]

Ok, kita sambung balik pasal rambut tadi. Korang dah tengok rambut aku kan? sekarang kita tengok rambut kegemaran aku pulak. Maybe jadi kegemaran korang jugak ( untuk perempuan sahaja ) kalau lelaki nak pun boleh jer. heheh!!


Tu dia aku curi kat Google.

Rambut yang hitam dan panjang. And aku suka rambut yang kusut jugak. Percaya tak? Aku tak pernah sikat rambut lepas cuci rambut even baru bangun tidur pun. Bukan malas, tapi memang suka rambut yang kusut tapi cantik.


Arghhhh!!! Aku akan menjerit dan menjerit kalau tengok rambut macam ni.


Oww! korang jangan tengok tempat lain. Sila fokus pada rambut! hehe!!!


Ini juga. Sila fokus pada rambut. hehe!!!


Ini mungkin Color Rambut aku yang sekarang. tapi panjang masih paras bahu.



Jangan seram pulak. Aku takkan Makeup mata Setebal ni. hahaha! 
(ayat nak Skema habis!) 


Ni pun ok gak, tapi Aku sekarang bukan zaman2 Emo dulu. ( Zaman sekolah dulu )


Tu dia! kalau aku color macam ni. Memang lepas tu aku kena botak! haha!!

So, lepas ni aku takkan potong rambut lagi. Aku suka tengok orang rambut panjang paras pinggang then style kan rambut even serabai. Oklah, ini saja untuk hari ni ye kawan2..Sila tinggalkan komen anda serta klik pada butang follow di kiri. Sekian. bye!!!