Wednesday, April 6, 2011

Kenapa Saya Suka Emily The Strange??

Kenapa saya suka Emily The Strange?



 Sebab saya suka character dia yang comel ( even nampak seram ) tapi saya tetap suka!!! hahah!! Aku ni memang suka jenis yang gothic2 ni ( seram ) sebab?? aku memang minat dari form 2 lagi. Bukan sebab terpengaruh macam budak2 zaman2 dulu pakai socks Belang2 macam kuda belang ok!!( aku bukan mengutuk, tapi nak Flashback ). Aku ni jenis yang suka buat bersungguh2. Sometimes rasa malas, tapi aku buat jugak. (Errr, ni dah cite lain dah ni..) ok! sambung cerita lar. Ehh! kalau cerita panjang2 pun, korang malas nak baca. hehe!!  Kasi cuci itu mata aaa..


Agaknya macam ni ker dia?? hehe!!


Aku pun tak seberapa tahu pasal Latar belakang character Emily ni. Yang aku tau
"Emily did not look tired or happy. She looked like she always looks. Strange."

Yes!! dia memang pelik. And dia pun tak nampak happy. Kenapa?? Aku pun tak tau. hehe!!


Identiti? hehe!!

Kalau tak silap aku, Emily ni sebuah character yang berdasarkan cerita dalam komik tak pun novel. Tapi semuanya dalam English. Aku bukan tak nak beli, tapi dah semua English. Ada bahasa aku pernah dengar, ada gak bahasa aku baru tau. (Alasan, malas nak bukak kamus) hehe!!


Tengok, dia tak pernah senyum pun. 

Emily jugak duduk dengan kucing-kucing kesayangan dia. Kita pun suka kucing jugak kan? Setengah orang Alahan bulu kucing ( bukan takut ) hehe! Itu sebab la kenapa aku suka sangat dengan Emily The Strange ni. so! Enjoy your reading k!! bye!!