Saturday, March 5, 2011

Shooting @ Taman MetroPolitan Kepong

Dah lama aku tak update Blog aku yang berhabuk nih, busy then baru baik demam plak. haih, lagi2 sekarang ni h1n1 dah balik, kan? ( ni dah lari tajuk da nih!!! ) Shooting? haha! layak ker aku  ni? of couse TIDAK!!  nak tak nak aku kena buat jugak sebab ni markah Assignment group aku..hahha..!! tak, macamni.. Lecturer kolej aku ade wat event "HOW TO USE DSLR CAMERAS" so, budak2 animasi kolej komuniti selayang "HARUS" wat shooting ni dalam group masing2. group aku lak wat cite biasa2 jer, and aku plak "HARUS" talent sbb cite yang DIRECTOR tu nak wat, cite pasal cinta botol.. huh?? ape tu  CINTA BOTOL? haa, kalau korang nak tau, kena la tunggu..hehe!! tak sabar en? en? video ni shooting banyak kali, tapi editnye tu sikit jer..  ok, firstly kite tengok photo2 before shooting..


haa, yang baju putih tu Nami, talent utama, yang sebelah dia tu pulak talent kedua, haa..aku lar tuh!! hihikk malu lak..heheh..!! sebelah aku tu pulak mey, backup talent, haa, yang sebelah mey tu adalah orang penting, iaitu ( cewah, skema habis ayat aku nih.. ) syazwan a.k.a wan. sebelah wan tu pulak kyai, backup gak..
tapi dorang ni memang terbaik coz bekerjasama dalam group. macam ni lar yang kita mahu!! ( bhahah!!! lawak gila ayat aku nih..)

ok, group aku tak banyak scene sangat, kitaorang buat simple jer.. sebab hari panas terik then kitaorang jimat batery camera. hehe!!

okok tengok lagi..hehhe
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

padahal mana ada dahh.. banyak yang tak upload lagi..
korang mesti nak tengok video aku kan?
jeng..jeng..jeng..dalam facebook ade.. hehe!!!
ok lah, ..
*
*
*
*
*
kita tengok sedutan jer..



ni sikit jer, kalau nak tengok lagi, korang kena
tengok kat fesbuk..!
hehe! jangan gelak.. ;p

ok la uolls! ni saje untuk hari ni..bye!!