Monday, January 10, 2011

Sesi Photoshoot

Hye! hari ni agak penat sikit sebab ada sesi photoshoot with my sister Nadira Jasni. Selalu nye orang nak ber photoshoot guna Camera mahal2 kan? macam Canon, Nikon sume tuh..hehe, aku  masih lagi tak mampu nak beli sume tuh..tapi insyallah, dapat je pinjaman Kpt aku, terus je terpacak depan kedai camera..ni pun hasil kerja keras aku masa sem 1 jugak..kakak aku ni teringin la sangat nak jadi super model, so..aku cuba la guna bakat yang tak brape nak berbakat la ( bahhaha!!!...) cuba jadikan dia sebagai super Model aku.. ha, kiteorang punya lah FENING kepala cari mana la port yang lawa2 nak Ber Photoshoot nih.. akhirnya kita orang jumpa gak. tapi tak boleh bagitau kat mana kita orang amek gamba2 ni..nanti korang datang serbu pulak..bhahah!! ( gurau je..)..So, ni la hasil kerja tangan aku dengan adik aku Nashriq Izey Jasni..



Ha, macam cina kahwin kan? haha..

Aku guna Ps3, Picnik..kalau nak edit pakai Ps3 je memang agak susah, sebab aku belom master lagi pakai benda2 ni.. Jom tengok lagi..


Memang macam artis kan? dah boleh buat Cover aLbum dah..

Btw, akak aku ni memang Vocalist pon..Dia boleh nyanyi macam2 lagu, then dia selalu ada kontrak ke kontrek? ( betul ke aku eja nih? ) dengan band2 yang perlu kan vocalist.. selalu nya Band2 club la, macam H2O, Fiezzta ( band lama dia ) Hyponorush..macam2 lagi lar..dah2, meh tengok lagi..


ni Photo yang paling dia suka..aku pun tak tau lah nape,
tapi memang lawa kan?


Gambar ni simple je, tapi aku suka warna dgn tone dia..then ada maksud kat gambar nih.. ( cewahh.blaja story telling plak dahh ).

hahha!! sebenarnya ada banyak lagi, tapi sume nya belum siap..aku just share dengan korang yang aku sempat buat je, yang lain sume adik aku yang buat. dia pon berangan nak jadi Photographer gak..
berlumba2 nak beli camera dengan aku!!! hahah.. banyak lagi yang aku kena blajar..And thanx to En. Faisal, Lect aku kat Kolej komuniti selayang yang ajar benda2 ni..

ha, mesti korang tertanya2 kan? aku ni amek gamba2 macam ni pakai lens ape..?
aku tak yah nak mahal2 beli lens, aku dah cakap tadi masih tak mampu..
so, aku just pakai ni je.. :)


Handphone kesayangan aku..
Sony Ericsson C510 je..

hehe, sebab takda duit nak beli ni..



Camera Canon E05 7D ni boleh buat filem, macam Elyana punye video clip kahwin..zaman skarang ni orang buat video je, tak yah amek gamba banyak2 sangat..tahun ni aku try usaha lagi nak dapat kan camera ni..kalau setakat mintak je buat ape kan?  kalau dah ada camera ni, aku boleh kerja partime jadi photographer..kalau korang nak kawin nanti rojer2 la eh? hehe..ke, nak Photoshot saje2 buat frame ke..aku takda hal lah..tapi jangan sekarang la, sebab aku pakai handphone je..ok lah, ni je untuk hari ni..kalau korang ada Artwork yang bagus2, calling2 aku eh? bye!!!