Tuesday, January 25, 2011

Karaoke Dan KLPAC (Kuala Lumpur Performing Art Centre)

Huh? karaoke? haha, yup!!!  malam tu boring gila tak tau nak buat ape so shah ( my bf ) cakap kawan die ajak pegi karaoke kat brem mall ( kepong ). aku pon ikot je lar, dah boring kan? hahah..
punya lah lama tunggu..time tu lepak kat kedai makan abeeden ( betul ker ejaan nama kedai tu? ) kat kepong jugak..ramai gak time tu, 2 keta gak yang jalan..
bila dah sampai kat brem mall, ramai gila kaw2 punya ramai, then kena tunggu turn..dorang tong2 duit then amek bilik small je, cukup2 kiteorang duduk, tu pon berhimpit gak lar..
Dorang masuk2 je tak fikir ape, terus pilih lagu then melalak..bhahah!!!


Alep yang tunggu nak nyanyi nih..


Ni pulak Bf aku yang semangat gila nyanyi lagu khalifah..ntah ape tajuk die tah, lupe..hahha

aku pulak yang malu2 nyanyi gak, tapi tak amek gamba pon, sebab aku tak suka..time tu tengah serabai gilaa..


yang ni Is dengan GF die.. huh?? Gf die?!!! haah, Is dengan gf die :)

then aku pon tengah boring2 lagi ( bape banyak boring daa...) amek gamba orang, dah takde keje kan? hahaha..pastu ternampak gambar nih...hahahha!!!


Alep, alep..memang comel..huhu!!


Ni pon same, tengah nyanyi lagu ape tah time ni..haha, layan  je lar..

besok kan hari nye plak, aku pegi event kat KL, ala, dekat je, kat jalan ipoh..


Best gila! rugi sape yang tak pegi, macam2 ade kat sini..
contoh ade talent show, macam2 lar, susah nak terangkan..


Ha, ni dari HP membe, die nak amek tulisan KLPAC dengan bangunan tu, tp time tu saje aku semak kat situ, so..ni la Picture yang die dapat..bahahha!!

ni pLak mase tengok talent shows..


Zapin kajang agaknye, aku pon lupe la ape tarian die, tapi memang best,,umur baru 11-12 tahun..blajar dari Pakngah,, cayalahh!! teringat aku  mase kecik2 dulu..huhu..



Ni pon same gak, lagu ape tah die nyanyi, tapi ok gak sore die..WIWIWIT!!


Tara!! gamba ni tak bape nampak sangat sebab aku amek dari cam DSLR membe aku, disebabkan die tak upload lagi, aku upload pakai hp aku sendiri, gamba ni sebenarnye terang, tapi aku aku amek dari LCD ke LCD, jadi la macam ni..kalau la DSLR tu ade bluetooth, kan senang..bhahah!!!

haha, tu je aku nak share dengan korang untuk harini, aku baru balik dari class, penat gila ( walaupun duduk dalam aircond ), banyak cakap pulak mase present depan lec tadi..huhu..
time2 macam ni sedap tido, ok lah, bye korang!!!