Thursday, January 6, 2011

Finally!

Fuhh..akhirnya, dapat gak aku meng update kan Blog aku yang pertama ni..mean yang ke dua kot sebab sebelum ni ada gak Blog, tapi, last log in pun tahun 2008 tak silap..punya lah pening kepala aku nak meng update kan Blog yang second ni..sebab nye, benda ni dah baru..format suma dah baru..so, aku agak pelik tibe2 je ada benda macam2 ni..haha..1'st thing aku still tak terlewat nak cakap Happy New Year 2011..sedar tak sedar, dah 19 da umo aku..haha masih lagi muda..hehe!! tahun ni aku nak mintak la sangat2, jangan la ade yang cuba nak rosak kan hidup aku then malu kan aku lagi..tolong la ye? aku dah malas nak gado2 bagai ni..penat..oh!! aku buat blog  ni bukan tujuan aku nak mengutuk, tapi nak isi masa lapang aku, sebab buku aku dah penuh dengan dakwat pen..so, aku penuh kan la Blog baru ni..satu hari suntuk tak tido sebab benda ni..adoy!! thanx to Iznie sebab banyak tolong aku, then dia lah orang pertama yang FoLLow Blog aku..haha! tahniah!! aip!! belum habis cite lagi..taun ni aku rase macam ada banyak benda aku nak buat, dalam kepala otak aku agak teratur jugak la benda2 yang aku nak buat ni..sebab awal2 lagi aku dah buat List..( itu pon kalau aku rajin nak ikot list ) bhahahah!!! tapi yang penting, takde yang merapu meraban..sekurang2 nye azam tahun lepas aku tercapai gak..alhamdulilah..harap2 tahun ni lagi baik la..wish list aku tahun ni ada banyak, ada yang aku dah dapat, ada yang masih dalam proses..takpe, slow2 dulu..act, aku dah mengantuk sangat dah ni..mata dah macam panda yang tak ade rupa langsung dahh.. ( padahal panda masih lagi comel walaupun mata dia hitam )..hahah!! aku bukan nak jadi STALKER, tapi aku enjoy baca blog korang. Kalau korang tak kasi baca, buat ape korang update Blog korang kan? okok, dah  mengantuk takde tahap da nih.. bye!!!


SELAMAT TAHUN BARU!